З нагоди 30-ї річниці Незалежності України, з метою національно-патріотичного виховання та всебічного розвитку підростаючого покоління з учнями 4 класу було проведено перший урок на тему: "Україна – мій рідний край".
Шляхом упровадження на уроках проблемного навчання,
створення на заняттях проблемних ситуацій для самостійного здобуття необхідних
знань здобувачами освіти в процесі їх вирішення, ми сприяємо розвитку і
вихованню всебічно розвиненої, освіченої, інноваційної особистості. Для
досягнення цього завдання ми використали елементи STEM-освіти,
що сприяє вдосконаленню в молодших школярів навичок пошуково-дослідницької
діяльності, у тому числі і з питань національно-патріотичного виховання.
З учнями провели освітній STEM-дослід, який охоплював такі природничі науки
як хімія, фізика, біологія і власноруч створили Прапор України із
запропонованих матеріалів.
Також за допомогою монети, а саме української гривні, діти провели ще один дослід, який технічно підтвердив можливості учнів створити відбиток Герба нашої держави.
Виконання наступного завдання не обійшлося без використання гаджетів. Учні виконували завдання «Мальовнича Україна», в якому потрібно було з’єднати світлини з відповідною назвою об’єкта чи місця.
Для виявлення почуттів патріотизму та бачення процвітаючого майбуття України, діти виготоволи журавликів як символ єднання та любові. В кінці уроку кожен учень висловив свої побажання та прикріпив журавлика до карти України.
Немає коментарів:
Дописати коментар