вівторок, 16 жовтня 2018 р.

УРОК ПАТРІОТИЗМУ


У системі уроків з предмету «Я досліджую світ» у першому класі темою цього тижня було «Я і моя Батьківщина», що дало змогу школярам вивчати і досліджувати такі питання, як «Що таке Батьківщина?», «Символи України», «Чому батьки і Батьківщина – схожі (споріднені) слова?», «Якими якостями я маю володіти, щоб тати комусь захисником / захисницею».
 

А тому таким доречним видався і вдався підсумковий урок, приурочений до Дня захисника України, на якому учні слухали патріотичні пісні, дізналися про історію свята, яке відзначається поряд з Днем Покрови Богородиці, Днем українського козацтва, Днем УПА. Спільно пригадали казки, де йдеться про героїв-захисників, переглянули відеоролик про бійців АТО під назвою «Я – захисник. Я цим пишаюсь».

Із затамованим подихом слухали мої вихованці батька свого однокласника Артура – колишнього учасника АТО Черняховського Андрія Петровича, який одним із перших дав відсіч підступним ворогам нашої держави. Він розповів дітям про жахіття війни, про героїзм своїх друзів-побратимів, закликав любити Батьківщину, своїх батьків, поважати старших, рости захисником слабших, усіх, хто потребує допомоги і підтримки. Хвилиною мовчання згадали всі разом випускника нашої школи Герасимюка Тараса, який загинув в зоні АТО, поклали квіти до його меморіальної дошки. А насамкінець діти сфотографувалися разом із шанованим гостем, засвідчили готовність рости патріотами-захисниками України.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Безпека у нашому житті

  В рамках Тижня безпеки життєдіяльності з учнями 1 класу Городищенського ліцею відбувся ряд заходів: переглянуто відео "Безпека у моєм...